Правила поведінки в автобусі
Правила поведінки в автобусі
Сьогодні ми поговоримо не про тих нудних правилах поведінки, які розвішені в міському транспорті і які в основному всі пасажири і так виконують. А про тих невеликих нюансах, які найчастіше виникають у нашій практиці пасажирських перевезень і можуть спричинити за собою не тільки обурення і скарги інших пасажирів, а й форс-мажорні і неприємні ситуації і наслідки. Вы можете заказать билеты в любое удобное для Вас время на bus proizd по самой выгодной и разумной цене, без накруток и переплат.
Вчасно з'являтися у суді на рейс. Хот це і не особливо стосується правил поведінки в автобусі, проте з цього потрібно почати, тим більше що все нижче представлені правила засновані на практичному досвіді нашої компанії. Дійсно іноді надходять дзвінки з проханням почекати пасажира, який здійснює пересадку з поїзда або будь-якого іншого транспорту і просто фізично не встигає на наш автобусний рей на 10-15 хвилин, в цьому випадку керівництво фірми прийняло рішення йти «на зустріч» і чекати пасажира. Однак в більшості випадків клієнти просто не виходять вчасно на посадку, і всі пасажири витрачають свій особистий час в очікуванні НЕ пунктуальних особистостей.
Здавайте валізи і сумки в багаж. Всі сучасні автобуси обов'язково оснащені багажним відділенням, це зроблено зовсім не просто так, а для вашого ж зручності та безпеки. Однак деякі пасажири ні як не бажають розлучатися зі своїм багажем і несуть свої сумки, в салон автобуса, перегороджуючи прохід або намагаючись запхати величезні валізи на верхні полиці. Переконливе прохання брати в салон тільки ручну поклажу, а саме невеликі сумки, пакети з тормозком і цінні речі. Категорично забороняється ставити сумки в проході, перегороджуючи рух по салону, класти великі важкі валізи на верхні полиці, так як вони мають властивість до середини дороги падати на голови пасажирам.
Подбайте про наявність повного комплекту документів. Що стосується базового комплекту документів, паспорта, ідентифікаційного коду та свідоцтва про народження (для дитини), він часто присутній у всіх пасажирів. А ось додаткові документи, такі як дозвільні документи, на дитину, в разі якщо подорож здійснюється одним з батьків, а так само оформлені і продовжені пропуску (при їх необхідності), присутні не у всіх. І тут, то починається кордебалет у вигляді оформлень пропуску прямо на блок посту, при цьому всі пасажири чекають тільки одного, який не потурбувався про пропуск заздалегідь. Не виключається і просто висадка пасажира без документа перед кордоном. Тому щоб не зіпсувати собі поїздку, перевірте наявність документів, якщо залишилися питання телефонуйте за номерами телефонів вказаними на сайті, і отримаєте відповіді від наших кваліфікованих співробітників компанії.